Nieuwe single van Hoogtediepte is een geloofsbelijdenis: ‘Er staat niets tussen ons in’

Er staat niets tussen ons in’ is de derde single van Hoogtediepte die vanaf vandaag op alle streamingdiensten te luisteren is. De videoclip gaat vanavond in première.

 

Als een geloofsbelijdenis zingt de singer-songwriter Co Peters: ‘Ik geloof in de kracht van het kruis; Er staat niets tussen ons in.’ Voor dit lied werd hij geïnspireerd door Romeinen 8:39 uit de Bijbel, waar staat dat niets ons kan scheiden van Gods liefde. ‘Soms voel ik een afstand tussen God en mij, omdat ik mezelf niet goed genoeg vind. Maar deze tekst herinnert mij eraan dat er niets tussen ons in kan staan. Ik geloof niet dat God naar onze fouten en tekortkomingen kijkt. Maar dankzij het kruis van Jezus ziet hij ons precies zoals hij ons bedoeld heeft.’

Thuis opgenomen videoclip

Omdat het thema ‘thuis zijn’ terugkomt in het lied is de videoclip bij Co thuis opgenomen. Hierin worden handgeschreven teksten geprojecteerd op een muur, maar ook op hem zelf. De video gaat 27 augustus om 20.00 uur in première op www.hoogtediepte.com.

Hoogtediepte is een project van singer-songwriter Co Peters uit Nijmegen. Op 25 september komt zijn debuutalbum ‘Genade vond mij’ uit met daarop negen Nederlandstalige liederen, waaronder ook de singles ‘Nieuw Elke Morgen’ en ‘Het Beste’ die eerder deze zomer verschenen.

Meer informatie op www.hoogtediepte.com en op Instagram (instagram.com/hoogtediepte) of Facebook (facebook.com/hoogtediepte).

 

Beluister hier het nummer op Spotify.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *