Campagne: Zomerlezen in de christelijke boekhandel van start

Zomer: de tijd van zon, warmte, ontspanning, lange dagen én… een goed boek. Daarom is er Zomerlezen! Van 1 juni t/m 22 augustus organiseren christelijke boekhandels de campagne Zomerlezen. Tijdens deze campagne zijn acht boeken beschikbaar voor de actieprijs van € 15,00 per stuk.

De volgende acht titels staan centraal tijdens de campagne Zomerlezen.
• Mijn toevlucht | Jocelyn Green | Grace Publishing House
• Het zwaard van de woestijn | Margaret Larkin & Sandor van Leeuwen | Uitgeverij Den Hertog
• Heilige schijn | Adrian Plass | Plateau
• Zwaartekracht | Annemieke Reesink | Plateau
• Noem mij bij mijn naam | Beth Moran | Sestra
• De brug naar het eiland | Julie Klassen | Kokboekencentrum
• Tot de maan en terug | Karen Kingsbury | Kokboekencentrum
• Het huis op nummer 7 | Rachel Hauck | Kokboekencentrum

Zomerlezen is een initiatief van de Brancheorganisatie voor het Christelijke Boeken- en Muziekvak (BCB). Kijk voor meer informatie op www.christelijkeboeken.nl/zomerlezen.

BCB
BCB is de Brancheorganisatie voor het Christelijke Boeken- en muziekvak. Bij BCB zijn zo’n 200 christelijke uitgeverijen, distributeurs en boekhandels aangesloten. BCB zet zich in voor de collectieve promotie van christelijke boeken en muziek en geeft onder andere actieboeken uit in de Week van het Christelijke Boek en de Kinderboekenweek.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *